نود و هشتیا , دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

نود و هشتیا , دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند

سیمای جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد سری جدید مجموعه‌های تلویزیونی خود را تولید کند، این اقدام هم اکنون با طرح سریال پژمان2، سفارش ساخت ستایش 3 و مذاکره با تیم نویسندگان پایتخت 4 در جریان است و اینها تنها بخشی از مجموعه‌های نمایشی سیما برای امسال و دو سال آینده است.

به گزارش «جوان»، نشست اعلام برنامه‌های نمایشی شبکه‌های تلویزیونی سیما، صبح دیروز با حضور سیدعباس فاطمی مدیر کل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما برگزار شد. در این نشست فاطمی به تشریح سریال‌هایی که قرار است طی امسال و سال آینده تولید شوند یا تولیدشده و به نمایش در خواهند آمد، توضیحاتی داد.

رمضان و محرم پای سریال‌های مناسبتی

مدیر کل طرح و برنامه سیما در معرفی سریال مناسبتی سال 93 گفت: سریال «مدینه» ملودرامی خانوادگی است که فیلمنامه آن توسط سعید نعمت‌الله نوشته شده و به کارگردانی سیروس مقدم کلید خورده و برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است. فاطمی ابراز امیدواری کرد که این سریال غمگین و تلخ نباشد و تأکید کرد در صورت غمگین بودن آن، حتماً یک سریال طنز نیز برای پخش در نظر گرفته می‌شود. سریال طنزی که شبکه سه قرار است برای ایام ماه رمضان پخش کند؛ «شمعدانی» است. نویسنده و کارگردان این سریال سروش صحت است. همچنین سریال« هفت سنگ» در ایام ماه رمضان پخش خواهد شد. بهرام بهرامیان کارگردان فیلم توقیف شده «آینه شمعدون» در تلویزیون سریالی طنز برای ماه رمضان می‌سازد. بهرامیان «جاده قدیم » را که محصول سیما فیلم است، کارگردانی خواهد کرد. در ایام محرم نیز سیما سریال‌های مناسبتی خواهد داشت؛ شبکه یک سریال «نافذان دل»، شبکه دو«سالار»، شبکه تهران«نشانه‌ها»، شبکه قرآن «‌رخصت» و سریال «کربلایی کاظم» که محمد حسین لطیفی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد و احتمالاً از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

معراجی‌ها از سینما تا سیما

سیما برای هفته دفاع مقدس هم سریال‌های مناسبتی پیش‌بینی کرده است، اما کمی پیش از آغاز هفته دفاع مقدس و در 28 مرداد ماه به مناسبت سالگرد کودتای 28 مرداد، پخش سریال «معمای شاه» ساخته محمدرضا ورزی آغاز خواهد شد. این سریال که از جمله آثار الف ویژه سیما به شمار می‌آید، به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

در هفته دفاع مقدس، سریال «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. نسخه سینمایی «معراجی ها» هم اکنون عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 93 را از آن خود کرده است. شبکه دوم سیما نیز در این ایام سریال «دولت مخفی» را آماده پخش خواهد کرد. دیگر سریال‌های سیما برای این ایام عبارتند از کیمیا، سی و نه هفته، نورالدین پسر ایران و پرواز در ارتفاع پست. سریال نورالدین پسر ایران، سریالی است با اقتباس از کتابی به همین نام که روایت خاطرات سید نورالدین عافی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است. این کتاب به دلیل تقریظ مقام معظم رهبری بر حاشیه کتاب، یکی از پرمخاطب‌ترین آثار حوزه ادبیات دفاع مقدس به شمار می‌رود. در ایام دهه فجر، شبکه یک «گذر از رنج ها» را پخش خواهد کرد. این سریال توسط «فریدون حسن‌پور» نویسندگی و کارگردانی شده است. سریال‌های«شکوه یک زندگی» از شبکه دو، « ویندوز قرمز» از شبکه سه، «شب کولی» از شبکه تهران و «محراب خاک» از شبکه قرآن پخش خواهند شد. همچنین مجموعه تلویزیونی«انقلاب زیبا» نیز امسال کلید خواهد خورد و برای سال آینده از سیما پخش خواهد شد. فریدون جیرانی نیز سریال «خانه امن» را با مضمون سیاسی و در مورد شهدای هسته‌ای در دست تولید دارد. این سریال 13 قسمت 45 دقیقه‌ای خواهد داشت.

نوروز 94 با پایتخت4

سید عباس فاطمی در معرفی سریال‌های ویژه عید نوروز 94، ضمن یادآوری تقارن نوروز با ایام فاطمیه از توجه سیما و مجموعه‌های فیلمساز به جایگاه فاطمیه و در نظر داشتن این ایام خبر داد و گفت: سعی خواهد شد مانند امسال که فاطمیه به نحو مطلوبی در سریال‌های نوروزی بازتاب داشت، سال آینده نیز چنین رویکردی را در مجموعه‌های نوروزی داشته باشیم. فاطمی همچنین ضمن تقدیر از مجموعه پایتخت 3، از مذاکره با تیم سازنده این سریال برای تولید قسمت چهارم آن جهت پخش در ایام نوروز 94 خبر داد و گفت: با وجود اینکه بعضی از نمایندگان مجلس از سریال ناراضی بودند و می‌خواستند جلوی پخش آن را بگیرند در پایان آن دیدیم که همه از جمله مردم مازندران نسبت به آن ابراز رضایت داشتند.

مدیر کل طرح و برنامه سیما افزود: برای ما خیلی راحت‌تر بود که با همین گروه یک موضوع دیگر را کار کنیم اما به دلیل استقبال مردم با آنها برای ساخت سری چهارم برنامه مذاکره کردیم و هم اکنون گروه نویسندگان سریال در حال نگارش طرح قسمت چهارم آن هستند. به گفته وی، شبکه تهران در حال آماده‌سازی دو سریال « خوشبختی در می‌زند» و «ویلای سمت چپ» است که این سریال‌ها نیز برای نوروز 94 آماده پخش خواهند شد.

بازگشت مدیری به خانه

مهران مدیری امسال برای شبکه پنجم سیما سریال طنز اجتماعی می‌سازد. فاطمی با اعلام این خبر افزود: این سریال 90 قسمت خواهد بود و در سه فصل 30 قسمتی پخش خواهد شد.

مدیر کل طرح و برنامه سیما افزود: با مهران مدیری مذاکره کردیم و وی هم اکنون در مرحله طرح و نگارش فیلمنامه است. فاطمی با رد شایعات درباره ساخت «برره 2» توسط مدیری گفت: نه مدیری برای ساخت این سریال صحبتی کرده است و نه تلویزیون نیازی به ساخت «برره 2» دارد، هنوز متن سریال جدید مدیری تصویب نشده است و شاید از برخی از کاراکتر‌های سریال‌های قدیمی‌اش در سریال جدید استفاده کند. وی در پاسخ به سؤالی در مورد امکان بازگشت رضا عطاران به سیما گفت: هیچ منعی برای بازگشت مهران مدیری و رضا عطاران به تلویزیون وجود ندارد، این دو فرزندان تلویزیون هستند و خودشان بارها این را اعلام کرده‌اند.

فاطمی با یادآوری اینکه درهای تلویزیون برای هرکس که بخواهد طبق قواعد سیما کار کند باز است، افزود: در مورد عطاران همان طور که خود وی در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرده است، بیشتر تمایل دارد فیلم بسازد تا سریال چون سریال‌سازی انرژی بالایی می‌خواهد و به همین دلیل کمتر تمایل به ساخت سریال دارد.

رفع ایرادات سرزمین کهن

مشکلات پیش‌آمده برای سریال «سرزمین کهن» باعث توقف پخش این سریال شد. مدیر کل طرح و برنامه سیما درباره وضعیت فعلی این سریال گفت: سرزمین کهن بعد از اصلاحات جزئی و دوبله بخشی از آن آماده پخش خواهد شد. فاطمی یکی از دلایل تأخیر در انجام اصلاحات را درگیر بودن کمال تبریزی در یک فیلم سینمایی دانست و گفت: شبکه سوم سیما با کمک عوامل فیلم در حال رفع مشکل سریال هستند و به زودی پخش آن از سر گرفته خواهد شد. وی همچنین با یادآوری اینکه در سال 84 و در هنگام نگارش فیلمنامه این سریال از سوی سیما به نویسندگان فیلمنامه در مورد امکان حساسیت‌زا بودن آن هشدار داده بودند، گفت: طبق قوانین سیما، اگر در تلویزیون قرار است یک شخصیت منفی داشته باشیم، انتساب وی به یک قومیت ممنوع است. فاطمی با بیان اینکه جریانی در پشت پرده به دنبال سو‌ءاستفاده از یک موقعیت کوچک برای تخریب یک اثر هنری است، گفت: سیما در جایی که اشتباهی صورت گرفته باشد، عذرخواهی می‌کند اما در جایی که درست عمل شده باشد پشت شبکه می‌ایستد، مانند پایتخت امسال که ممکن بود سرنوشتی مانند سرزمین کهن داشته باشد اما سیما پشت سریال ایستاد.


  1. پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان

    javanonline.ir/.../پژمان‌2،%20ستایش‌3%20و%20پایت...
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند. سیمای جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد سری جدید مجموعه‌های تلویزیونی خود را تولید کند، این اقدام هم اکنون با طرح ...
  2. پژمان 2، ستایش 3 و پایتخت 4 پرمخاطب ها دنباله دار می شوند |

    www.ghatreh.com/.../پژمان-ستایش-پایتخت-پرمخاطب...
    Apr 28, 2014 - پژمان 2، ستایش 3 و پایتخت 4 پرمخاطب ها دنباله دار می شوند. سیمای جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد سری جدید مجموعه های تلویزیونی خود را تولید کند، ...
  3. پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند ...

    wiki.tiktak.info/.../پژمان‌2،-ستایش‌3-و-پایتخت‌4-پرمخ...
    برنامه های تلویزیونی و سریال های عید نوروز 94 جام جم سیما | 3‌ سریال برای نوروز 94 sima.jamejamonline.ir/NewsPreview/1807392256360776531 ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش.
  4. یوز – احتمالی اکران نوروزی

    www.yoos.ir/?q...st=2&l=10&h=1003
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان javanonline.ir/.../پژمان‌2،%20ستایش‌3%20و%20پای. میهن‌بلاگ چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 15:39.
  5. پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان ...

    khabarkhoon.com › فرهنگجوان آنلاین
    May 18, 2014 - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند. سیمای جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد سری جدید مجموعه های تلویزیونی خود را تولید کند، این ...
  6. پایتخت4 بزودی پخش خواهد شد - دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال ...

    downloadsoftha.blogsky.com/.../پایتخت4-بزودی-پخ...
    Feb 13, 2015 - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند. www.598.ir/fa/. ... شش سریال برای محرم و صفر/ "پایتخت 4" ساخته می‌شود. www.yjc.ir/fa/.
  7. سریالهای نوروز 94 - تیزنت

    tiznet.ir/سریالهای-نوروز-94-20481.html
    جام جم سیما | 3‌ سریال برای نوروز 94,مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان نیوز,پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان ...
  8. پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند| جوان ...

    www.bibaknews.com/getlink/205429
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - سیمای جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد سری جدید مجم-پژمان-ستایش-پایتخت-پرمخاطب-دنباله-شوند.
  9. سریال های نوروز 94 - داعش

    inofiran.ir/سریال-های-نوروز-94/
    Jan 30, 2015 - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/.../پژمان‌2،%20ستایش‌3%20و%20پایتخت‌4%20پرمخاطب‌ها.
  10. برنامه های سیما در نوروز 94 - نرم افزار های کاربردی

    soft90.avazblog.com/post/124
    Feb 20, 2015 - پژمان2، ستایش3 و پایتخت4 پرمخاطبها دنبالهدار میشوند - جوان ... مدیری به شبکه تهران می آید/ پایتخت 4 برای نوروز 94 / جهان نیوز.
  1. چه سریال هایی در نوروز 94 پخش خواهند شد؟ - برترین ها

    bartarenha.avazblog.com/post/1051
    Feb 7, 2015 - http://javanonline.ir/fa/news/643337/پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند. همچنین سریال« هفت سنگ» در ایام ماه رمضان پخش خواهد ...
  2. زیرنویس فارسی فیلم نیمفومانیا | گلچین

    search.jazab.in/.../زیرنویس-فارسی-فیلم-نیمفومانیا...
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوانjavanonline.ir/.../پژمان‌2،%20ستایش‌3%20و%20پایتخت‌4%20پرمخاطب‌ها...بهرام بهرامیان کارگردان فیلم ...
  3. فیلم سوپر دوبله مازندرانی | گلچین

    search.jazab.in/node/.../فیلم-سوپر-دوبله-مازندرانی.h...
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوانjavanonline.ir/.../پژمان‌2،%20ستایش‌3%20و%20پایتخت‌4%20پرمخاطب‌ها...بهرام بهرامیان کارگردان فیلم ...
  4. دانلود فیلم هندی غلام مصطفی | گلچین

    search.jazab.in/.../دانلود-فیلم-هندی-غلام-مصطفی.html
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوانjavanonline.ir/.../پژمان‌2،%20ستایش‌3%20و%20پایتخت‌4%20پرمخاطب‌ها...بهرام بهرامیان کارگردان فیلم ...
  5. بدون سانسور فیلم | گلچین

    search.jazab.in/node/305168/بدون-سانسور-فیلم.html
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوانjavanonline.ir/.../پژمان‌2،%20ستایش‌3%20و%20پایتخت‌4%20پرمخاطب‌ها...بهرام بهرامیان کارگردان فیلم ...
  6. جهان - مدیری و «پایتخت ۴» در سیما - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/.../مدیری-و-پایتخت-۴-در-سیما
    Apr 27, 2014 - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند ... فاطمی در این نشست در خصوص سریال‌های «پایتخت ۴» و «ستایش۳ » اعلام کرد: سریال ...
  7. yooz – پردیس سینمایی ملت

    yooz.ir/?q=پردیس%20سینمایی%20ملت&st...
    ... دانلود فیلم های نوروز 94 پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان javanonline.ir/.../پژمان‌2،%20ستایش‌3%20و%20پایتخت‌4%20پرمخاطب‌ها.
  8. yooz – طب آل محمد

    yooz.ir/?q=%20طب%20آل%20محمد&st=2&s=0...
    ای کیش درنخستین روزهای سال جدید برای مسافران نوروزی افتتاح می شود. ... های نوروز 94 پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان javanonline.ir/.
  9. نقد رسانه - خانه

    mrmodir.com/page/63/نقد-رسانه
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند. پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند. فیلم بعدی کارگردان میلیاردی ایران مشخص شد.
  10. سریال های نوروز ۹۴ | رادیو جوان

    radioyoungdownload.ir/سریال-های-نوروز-۹۴/
    Feb 22, 2015 - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/. ... مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان .
  1. مهران مدیری آماده بازگشت به تلویزیون است - ایمپریا

    imperia.ir › گوناگونفرهنگی و هنری
    Mar 1, 2015 - http://www.598.ir/fa/news/219820/پژمان‌2-ستایش‌3-و-پایتخت‌4-پرمخاطب‌ها-دنباله‌دار-می‌شوند. در این نشست فاطمی به تشریح سریال‌هایی که قرار است ...
  2. دانلود فیلم آهنگ با لینک مستقیم

    c2015-bsky.blog2.ir/
    تصاویر سریال های عید نوروز 94+دانلود سریال پایتخت ۴+عید 94 طنز نداریم/سریال های پلیسی در ... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان.
  3. عید 94 طنز نداریم/سریال های پلیسی در نوروز 94

    lfc94.rozblog.com/.../تصاویر-سریال-های-عید-نوروز-...
    Feb 18, 2015 - معرفی سریال های عید نوروز 94 + عکس+عکس های پایتخت ۴ ... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/.
  4. سریال های نوروز 94 :: شهر عکس

    piccity.blog.ir/post/سریال-های-نوروز-94
    5 days ago - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/. ... مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان .
  5. اخبار سینما - پیکس نیوز

    pixnews.ir/cat/41
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند ... کند، این اقدام هم اکنون با طرح سریال پژمان2، سفارش ساخت ستایش 3 و مذاکره با تیم نویسندگان پایتخت 4 در ...
  6. معرفی سریال های نوروز 94 +عکس - دانلود رایگان نرم افزار

    www.downloadsoftha.ir/.../معرفی-سریال-های-نوروز-9...
    Feb 11, 2015 - مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان ... khabarfarsi.com/ext/ ..... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند.
  7. معرفی سریال های نوروزی شبکه ۴ چهار سیما معرفی سریال های ...

    www.iqfun.ir/.../معرفی-سریال-های-نوروزی-شبکه-4-چ...
    4 hours ago - دانلود رایگان سریال نوروزی طنز پایتخت 2 با لینک مستقیم. با کیفیت عالی در . .... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان.
  8. تولید دنباله انیمیشن های پرمخاطب ایرانی - واضح

    vazeh.com/n-8002092_تولید-دنباله-انیمیشن-های-پر...
    May 7, 2014 - همچنین سری سوم انیمیشن «مسافری از دور دورا» ساخته می‌شود و ماجراهای کوشا نیز در .... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوندپژمان‌2 ...
  9. ایام فاطمیه 94 | امروز - دانلود آهنگ جدید

    sanjamusic.com/today/ایام-فاطمیه-94
    Feb 24, 2015 - ایام فاطمیه از چه تاریخی شروع ودر چه تاریخی تمام می شود؟ | شهر . ..... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/.
  10. نوروز 94 - عنــــصــــر شـــــــیــــک - loxblog.Com

    m.s.a.loxblog.com/post/1676/نوروز%2094.htm
    Feb 18, 2015 - پژمان2، ستایش3 و پایتخت4 پرمخاطبها دنبالهدار میشوند - جوان .... سریال � سر به راه � که ویژه نوروز 94 از شبکه سه سیما پخش میشود، این روزها در حال ...
  1. سریال های نوروز ۹۴ | رادیو جوان

    radioyoungdownload.ir/سریال-های-نوروز-۹۴/
    Feb 22, 2015 - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/. ... مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان .
  2. مهران مدیری آماده بازگشت به تلویزیون است - ایمپریا

    imperia.ir › گوناگونفرهنگی و هنری
    Mar 1, 2015 - http://www.598.ir/fa/news/219820/پژمان‌2-ستایش‌3-و-پایتخت‌4-پرمخاطب‌ها-دنباله‌دار-می‌شوند. در این نشست فاطمی به تشریح سریال‌هایی که قرار است ...
  3. دانلود فیلم آهنگ با لینک مستقیم

    c2015-bsky.blog2.ir/
    تصاویر سریال های عید نوروز 94+دانلود سریال پایتخت ۴+عید 94 طنز نداریم/سریال های پلیسی در ... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان.
  4. عید 94 طنز نداریم/سریال های پلیسی در نوروز 94

    lfc94.rozblog.com/.../تصاویر-سریال-های-عید-نوروز-...
    Feb 18, 2015 - معرفی سریال های عید نوروز 94 + عکس+عکس های پایتخت ۴ ... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/.
  5. سریال های نوروز 94 :: شهر عکس

    piccity.blog.ir/post/سریال-های-نوروز-94
    5 days ago - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/. ... مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان .
  6. اخبار سینما - پیکس نیوز

    pixnews.ir/cat/41
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند ... کند، این اقدام هم اکنون با طرح سریال پژمان2، سفارش ساخت ستایش 3 و مذاکره با تیم نویسندگان پایتخت 4 در ...
  7. معرفی سریال های نوروز 94 +عکس - دانلود رایگان نرم افزار

    www.downloadsoftha.ir/.../معرفی-سریال-های-نوروز-9...
    Feb 11, 2015 - مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان ... khabarfarsi.com/ext/ ..... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند.
  8. معرفی سریال های نوروزی شبکه ۴ چهار سیما معرفی سریال های ...

    www.iqfun.ir/.../معرفی-سریال-های-نوروزی-شبکه-4-چ...
    4 hours ago - دانلود رایگان سریال نوروزی طنز پایتخت 2 با لینک مستقیم. با کیفیت عالی در . .... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان.
  9. تولید دنباله انیمیشن های پرمخاطب ایرانی - واضح

    vazeh.com/n-8002092_تولید-دنباله-انیمیشن-های-پر...
    May 7, 2014 - همچنین سری سوم انیمیشن «مسافری از دور دورا» ساخته می‌شود و ماجراهای کوشا نیز در .... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوندپژمان‌2 ...
  10. ایام فاطمیه 94 | امروز - دانلود آهنگ جدید

    sanjamusic.com/today/ایام-فاطمیه-94
    Feb 24, 2015 - ایام فاطمیه از چه تاریخی شروع ودر چه تاریخی تمام می شود؟ | شهر . ..... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/.
  1. نوروز 94 - عنــــصــــر شـــــــیــــک - loxblog.Com

    m.s.a.loxblog.com/post/1676/نوروز%2094.htm
    Feb 18, 2015 - پژمان2، ستایش3 و پایتخت4 پرمخاطبها دنبالهدار میشوند - جوان .... سریال � سر به راه � که ویژه نوروز 94 از شبکه سه سیما پخش میشود، این روزها در حال ...
  2. معرفی فیلم های روز دنیا 2015 - پرتال تفریحی فان چیز

    funchiz.com/مطالب.../معرفی-فیلم-های-روز-دنیا-2015/
    شناخته می شود، فیلم ها و سریال های متنوع و سرگرم کننده جدیدی را برای پخش نوروز 94 . .... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان.
  3. جام جم سیما | سریال‌هایی که سال بعد دنباله‌دار می‌شوند

    sima.jamejamonline.ir/.../1852315852634176339
    Mar 4, 2015 - دیگر سریال مهم سال 94، «پژمان 2» است. ... آن وجود دارد و فیلمنامه آن نیز توسط سعید مطلبی در حال نگارش است، «ستایش 3» است. ... البته با نگاهی به ساخت دنباله برای سریالهای طنز پرمخاطب سالهای گذشته و ... شنبه 14 دی 1392 ساعت 00:20; بعد از پایتخت میلیاردر هم می خواهد دنباله دار شود/ نگارش 10 قسمت از میلیاردر 2 ...
  4. عید نوروز 94 چکار کنیم ؟ - صفحه اصلی

    elf-island-sky.btlf.net/page-104836.html
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/.../پژمان‌2،%20ستایش‌3%20و%20پایتخت‌4%20پرمخاطب‌ها... سید عباس فاطمی در معرفی ...
  5. فیلم و سریال های شبکه نمایش برای نوروز 94

    sataco.ir/فیلم-و-سریال-های-شبکه-نمایش-برای-نوروز...
    3 days ago - ۶ روز پیش – مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان … ... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند – جوان.
  6. عید نوروز 94 چکار کنیم ؟ - آیتا بلاگ

    elf-island.aytablog.com/page-863381.html
    لیزر پوینتر سبز رنگ بجز سرگرمی میتواند در سمینارها و کلاس های درس مورد استفاده قرار گیرد ..... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان.
  7. سریال‌هایی که سال بعد دنباله‌دار می‌شوند | جام جم - Vista News Hub

    vista.ir/news/.../سریال‌هایی-که-سال-بعد-دنباله‌دار-می‌ش...
    Mar 4, 2015 - دیگر سریال مهم سال 94، «پژمان 2» است. ... دیگر مجموعه‌ای که زمزمه تولید آن وجود دارد و فیلمنامه آن نیز توسط سعید مطلبی در حال نگارش است، «ستایش 3» است. ... همراهی نشان دهد، سال 94 به تولید می‌رسند؛ «رهایی 2»، «هوش سیاه 3» و «پایتخت 4». ... البته با نگاهی به ساخت دنباله برای سریالهای طنز پرمخاطب سالهای گذشته و ...
  8. سریال نوروزی شبکه دو مشخص شد - دانلود آهنگ جدید

    fun.soltanmusic82.ir/.../سریال-نوروزی-شبکه-دو-مشخ...
    Feb 26, 2015 - ایمان، ارزش کار آقای مصطفی عقاد مشخص می‌شود/ با این وضع، سریال‌های فرج‌الله .... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان
  9. سرنوشت نامعلوم بیش از 30 خبرنگار در سوریه - جدیدترین ...

    www.ebtedaei.com/.../سرنوشت-نامعلوم-بیش-از-30-خ...
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند. فشار زنجیره‌ای‌ها عمو را از تلویزیون بیرون کرد. فانی: نامه استیضاح به دستم نرسیده. واژه‌ سازی جدید آمریکایی‌ ...
  10. دانلود جدیدترین فیلمهای خارجی - پاتوقی

    patoghee.com/.../جدیدترین-فیلم-ها-رو-در-اینجا.html
    Feb 27, 2015 - در طول سفر سیما متوجه رابطه پنهانی همسرش با بیوه جوان می شود. آنها به علت . ...... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان.
  1. شهر عکس هستی بلاگ | آرشیو وبلاگهای ایران

    piccity-blog.hastiblog.ir/
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/. ... مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان .
  2. پربازدیدترین ها - پایگاه خبر تحلیلی مرات

    www.meraatnews.ir/page-sardabir?qt-quicktabs...
    Jan 18, 2015 - «سور بز» یوسا سریال تلویزیونی می‌شود · تیم‌های امدادی ایران مسیر ... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار · قالیباف و جلیلی به مرحله ...
  3. tag/محل های دیدنی استانبول - جدید دانلود 93

    p30c.in/tag/محل-های-دیدنی-استانبول/
    پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/. ... مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان .
  4. لطیفی سریال روزهای پایداری را برای ماه رمضان کارگردانی می کند

    mqieqi.bzblog.ir/
    تا عرش اعلا برده می شوند اما کسی که ۴۰ سال است کار می کند پایین می رود چه برسد به هنرورها.ادامه مطلب .... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان.
  5. سریال های نوروز ۹۴ - دانلود رایگان نرم افزار

    porseshyar.com/detail/1760339/article/8
    Feb 22, 2015 - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/. ... مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان .
  6. فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان: تربیت سربازان هکر ...

    khabarfarsi.com/ext/6543397
    Oct 1, 2013 - زندی جانشین کرار جداشده می شود؟! سیمئونه: از .... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار ... واقعه غدیر در شهرستان‌های سمنان بازسازی می‌شود.
  7. سریال های نوروز ۹۴ - طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

    www.pcplatoon.ir/1393/11/23/.../سریال-های-نوروز-۹۴
    Feb 12, 2015 - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/. ... مدیری به شبکه تهران می آید/ «پایتخت 4» برای نوروز 94 / جهان .
  8. یک خودروی گران و میلیون‌ها سرخورده | پایگاه خبر تحلیلی مرات

    5-144-130-238.static.hostiran.name/یک%20خودروی%...
    Jun 25, 2014 - همایش « ازدواج و سبک زندگی» در همدان برگزار می‌شود · دستگاه‌های اجرایی ... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار · تفاوت عجیب زنان و مردان ...
  9. سه شنبه 1393/12/12 | Tue - Mar - 3 - 2015 سیاسی ورزشی ...

    www.khabarjoo24.ir/index.php?p=search&id=&pageno=6069
    17 - پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند ... اکنون با طرح سریال پژمان2، سفارش ساخت ستایش 3 و مذاکره با تیم نویسندگان پایتخت 4 در جریان است ...
  10. http://m.s.a.glxblog.com 2015-03-05T06:52+00:00 hourly 1.0 ...

    m.s.a.glxblog.com/page/ssmt-ir/view/3661/view/.../sitemap.xml
    ... به فرد که در شب دگرگون می شوند + تصاویر 2015-02-14T16:19+00:00 weekly ...... http://m.s.a.glxblog.com/tag/ پژمان2، ستایش3 و پایتخت4 پرمخاطبها دنبالهدار ...
  1. عنــــصــــر شـــــــیــــک - سخت ترین سئوال دنیا! (عکس متحرک)

    m.s.a.loxchat.com/pages/4
    این سه عنصر، که عناصر موجده‌ی انقلاب هستند، ارکان انقلاب نامیده می‌شوند. این عناصر عبارت‌اند از ...... پژمان2، ستایش3 و پایتخت4 پرمخاطبها دنبالهدار میشوند - جوان ...
  2. سایت دانلود فیلم و آهنگ | باتفا | آرشیو وبلاگ های فارسی ...

    lfc94.botfa.ir/
    مطرح هنری و ورزشی انتخاب می شود حضور برخی از بازیگران و ورزشکاران نیز با . ...... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/.
  3. سایت دانلود فیلم و آهنگ | بات | آرشیو وبلاگ های فارسی,سایت ...

    lfc94.b0t.ir/
    روزگار مبارزه می‌کند. در این سریال به ماجراهای خوان و رعیت ها توجه می‌شود و این‌ که . ...... پژمان‌2، ستایش‌3 و پایتخت‌4 پرمخاطب‌ها دنباله‌دار می‌شوند - جوان. javanonline.ir/.
  4. نقشه سایت - مجله اینترنتی آسمان ایران

    aseman-iran.ir/sitemap
    ... -در-کنفرانس-gdc-2015-معرفی-میشود-8107 2015-03-01T04:33:00+03:30 always ...... -iran.ir/گفتگو-با-وحید-طالب-لو-و-همسرش-فیلمنامه-نویس-پژمان-2-تصاویر-7808 ..... 0.5 http://aseman-iran.ir/پایان-سریال-پرمخاطب-همه-چیزآنجاست-لو-رفت-7726 ..... ://aseman-iran.ir/نمایی-از-صخره-غولپیکر-بر-سطح-دنبالهدار-67p-تصاویر-7640 ...
  5. آخرین اخبار از بازیگران ایرانی

    fal.bottega--veneta.net/آخرین-اخبار-از-بازیگران-ایرانی/
    سریال‌هایی که سال بعد دنباله‌دار می‌شوند .... خبری خوش: سریال پایتخت4 با نوروز 95 می آید! ..... همسر دروازه‌بان استقلال فیلمنامه «پژمان2» را می‌نویسد ... پایان لو رفته سریال پرمخاطب "همه چیزآنجاست" .... آیا«حدیث میر امینی»در«ستایش3»بازی خواهد کرد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد